Csaba Eszter

Pszichológus, pszichológia szakos tanár, családterapeuta-jelölt, sportedző

Segítő szakemberként rendszerben és csapatban gondolkozom. Hiszem, hogy akár a családdá válás folyamatában, akár az egészséges életmód kialakításában, vagy a tanulási folyamat során is kifejezetten hasznos, ha nyitunk az egyén és a környezet egymásra hatásának feltérképezése felé. Így felkutatva és használva a rendszerben rejlő erőforrásokat.

Anyaként és sportolóként a szülőség, az egészséges életmód és az önbizalom a szívügyeimmé váltak. Tanári végzetségem és tapasztalatom segít abban, hogy hiteles információkkal és pszichoedukációval segítsek mindenkit a saját útja megtalálásában.

Szakmai önéletrajz

Végzettség

  • Fitness Company: Aerobik sportedző

  • 2010- Magyar Családterápiás Egyesület: Családterapeuta módszerspecifikus képzés

  • Vadaskert Alapítvány: Tanulástechnika kognitív-viselkedésterápiás módszerekkel c. továbbképzése

  • Kompánia Alapítvány: Kortársoktató képzés (egészségfejlesztés, kommunikáció-fejlesztés, csapatépítés)

  • 2004-2010 ELTE PPK: Okleveles pszichológus

  • 2004-2010 ELTE PPK: Pszichológia szakos középiskolai tanár

Munkahelyek, tapasztalatok:

  • Önkép-testkép tréningek
  • 2014- VI. Kerületi KLIK, iskolapszichológus
  • 2013-2014 Kőbányai Gépmadár és Hárslevelű Óvodák, óvodapszichológus
  • 2011-2013 Hűvösvölgyi Gyermekotthon, pszichológus
  • 2010-2011 Kőbányai Nevelési Tanácsadó, intézménypszichológus
  • Terézvárosi Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola, iskolapszichológus
  • 2009-2010 Carl Rogers Személyközpontú Általános Iskola, önkéntes iskolapszichológus, Felismerés Alapítvány
  • 2007- 2008 Kompánia Alapítvány, kortársoktató
  • 2006-2009 Csodák Palotája, demonstrátor
  • 2008-2009 Tanítási gyakorlat, Raoul Wallenberg Humán Szakközépiskola, Budapest
  • 2008-2009 Iskolai gyakorlat, Katona József Általános Iskola, Csepel
  • 2007-2008 Gyermekvédelmi gyakorlat

Tanári szakdolgozat

Az étkezési zavarok iskolai prevenciója

Pszichológia szakos szakdolgozat

Tanári flow-élmények, a kiégés és a tanítási és munkaszervezési módszerek összefüggései

Szakterületek